Hírek, események

Hírek, események

08.17.

szerda

The development of intercultural communicative competence in the English major programmes at a Hungarian university: A case study
Pre-defence of Maroua Talbi

The development of intercultural communicative competence in the English major programmes at a Hungarian university: A case study

2022. augusztus 17.

online

03.16.

szerda

Komplex kommunikációs igényű, autizmussal élő kisiskolások kommunikációja
Havasi Ágnes műhelyvitája

Komplex kommunikációs igényű, autizmussal élő kisiskolások kommunikációja

2022. március 16. 10:00

online

04.06.

szerda

Developing senior language learners’ autonomy with one-to-one counselling for autonomous learning
Schiller Emese műhelyvitája

Developing senior language learners’ autonomy with one-to-one counselling for autonomous learning

2022. április 06. 10:00

online

04.07.

csütörtök

"Ki vagyok én nektek?” Pedagógus identitás, pedagógusszerepek, társadalmi nevelés, tanár-diák kapcsolat és személyesség egy pályakezdő tanár önreflexiójában – pedagógiai autoetnográfia
Sárospataki Barnabás műhelyvitája

"Ki vagyok én nektek?” Pedagógus identitás, pedagógusszerepek, társadalmi nevelés, tanár-diák kapcsolat és személyesség egy pályakezdő tanár önreflexiójában – pedagógiai autoetnográfia

2022. április 07. 14:00

ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27, 312-es terem

04.20.

szerda

EFL learning through extramural English activities in the Hungarian secondary education context: A mixed-methods study
Fajt Balázs műhelyvitája

EFL learning through extramural English activities in the Hungarian secondary education context: A mixed-methods study

2022. április 20. 18:00

online

05.13.

péntek

Az inklúziót támogató tényezők azonosítása cerebrális parézissel élő fiatal felnőttek tapasztalatai és véleménye alapján
Vissi Tímea műhelyvitája

Az inklúziót támogató tényezők azonosítása cerebrális parézissel élő fiatal felnőttek tapasztalatai és véleménye alapján

2022. május 13. 10:00

1097 Budapest, Ecseri út 3. ELTE BGGYK B/402-es terem

06.10.

péntek

Developing senior language learners’ autonomy with one-to-one counselling for autonomous learning
Schiller Emese doktori védése

Developing senior language learners’ autonomy with one-to-one counselling for autonomous learning

2022. június 10. 10:00 - 13:00

online

06.27.

hétfő

Global competence development in Hungarian secondary EFL classrooms and EFL teacher training: A mixed-methods enquiry across two contexts
Divéki Rita műhelyvitája

Global competence development in Hungarian secondary EFL classrooms and EFL teacher training: A mixed-methods enquiry across two contexts

2022. június 27. 16:30

online

06.28.

kedd

Dimensions of Information and Communications Technology Use: A Mixed Methods Study of Hungarian English Majors and University EFL Teachers
Fekete Imre doktori védése

Dimensions of Information and Communications Technology Use: A Mixed Methods Study of Hungarian English Majors and University EFL Teachers

2022. június 28. 15:00 - 18:00

1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27, 312-es terem

07.05.

kedd

Sportágra jellemző döntéshozatali képességre alapozott prognosztizáló módszer kidolgozása sportági kiválasztás céljából
Laki Ádám doktori védése

Sportágra jellemző döntéshozatali képességre alapozott prognosztizáló módszer kidolgozása sportági kiválasztás céljából

2022. július 05. 10:00

online

07.07.

csütörtök

A zenei tevékenységek hatása a kognitív kontroll mechanizmusokra
Varga Ágnes műhelyvitája

A zenei tevékenységek hatása a kognitív kontroll mechanizmusokra

2022. július 07. 10:00

1097 Budapest Ecseri út 3. ELTE, BGGYK, A/17-es terem

07.08.

péntek

Az intézményes keretek között történt szenzomotoros fejlesztés hatása az 5-8 éves gyerekek szenzomotoros fejlődésére, auditív és vizuális tanulási részképességeire
Stephens-Sarlós Erzsébet doktori védése

Az intézményes keretek között történt szenzomotoros fejlesztés hatása az 5-8 éves gyerekek szenzomotoros fejlődésére, auditív és vizuális tanulási részképességeire

2022. július 08. 13:00

online