Elfogadás és együttműködés az iskolákban – feladatok és dilemmák
Hogyan támogathatja a tanulók inklúzióját (befogadását, elfogadását) a pedagógusok együttműködése? Erre a kérdésre keresi a választ az ELTE PPK Neveléstudományi Intézete részvételével megvalósuló „PROMISE - Promoting Inclusion in Society through Education: Professional Dilemmas in Practice” című Erasmus+ projekt, amely hét szervezet együttműködésével valósul meg.
A résztvevők:
- Leeds Beckett University, UK (Lead Partner)
- Eötvös Loránd University, Hungary (ELTE)
- National Education Institute, Slovenia (ZRSS)
- PLATO Research Institute, University of Leiden, Netherlands (PLATO)
- University of Aberdeen, UK (UNIABDN)
- Fontys University of Applied Sciences, Netherlands (FONTYS)
- Staatliche Seminar für Didaktik und Lehrerbildung, Tübingen, Germany (SSDL)
A partnerek az Európai Tanárképzők Szövetsége (ATEE) Pedagógusok Tanulása Kutatócsoportján keresztül kapcsolódnak egymáshoz, a kutatócsoportról bővebben itt olvashat.
A 2018-2021 között zajló projekt során a résztvevők olyan, továbbképzésben használható képzési programot fejlesztenek ki és valósítanak meg, mely az iskolai szereplők szakmai együttműködését támogatja. A tervezett továbbképzési progrm várhatóan megjelenik az ELTE PPK továbbképzési kínálatában is. A projektben a Neveléstudományi Intézetből Kopp Erika (témavezető), Kálmán Orsolya, Horváth László, Rapos Nóra és Szivák Judit vesz részt.