Karunkról
Nyomtatható verzió   Tartalom elküldése levélben   Betüméret növelése   Ikonok magyarázata 

Elfogadás és együttműködés az iskolákban – feladatok és dilemmák

Hogyan támogathatja a tanulók inklúzióját (befogadását, elfogadását) a pedagógusok együttműködése? Erre a kérdésre keresi a választ az ELTE PPK Neveléstudományi Intézete részvételével megvalósuló „PROMISE - Promoting Inclusion in Society through Education: Professional Dilemmas in Practice” című Erasmus+ projekt, amely hét szervezet együttműködésével valósul meg.

A résztvevők:

  • Leeds Beckett University, UK (Lead Partner)
  • Eötvös Loránd University, Hungary (ELTE)
  • National Education Institute, Slovenia (ZRSS)
  • PLATO Research Institute, University of Leiden, Netherlands (PLATO)
  •  University of Aberdeen, UK (UNIABDN)
  • Fontys University of Applied Sciences, Netherlands (FONTYS)
  • Staatliche Seminar für Didaktik und Lehrerbildung, Tübingen, Germany (SSDL)

A partnerek az Európai Tanárképzők Szövetsége (ATEE) Pedagógusok Tanulása Kutatócsoportján keresztül kapcsolódnak egymáshoz, a kutatócsoportról bővebben itt olvashat.

A 2018-2021 között zajló projekt során a résztvevők olyan, továbbképzésben használható képzési programot fejlesztenek ki és valósítanak meg, mely az iskolai szereplők szakmai együttműködését támogatja. A tervezett továbbképzési progrm várhatóan megjelenik az ELTE PPK továbbképzési kínálatában is. A projektben a Neveléstudományi Intézetből Kopp Erika (témavezető), Kálmán Orsolya, Horváth László, Rapos Nóra és Szivák Judit vesz részt.

 

Portálkezelői menü Tartalom módosítása Utolsó módosítás dátuma: 2018.12.19.
Eseménynaptár
Előző hónap a naptárban 2019 január Következő hónap a naptárban
H Hétfő K Kedd Sz Szerda Cs Csütörtök P Péntek Sz Szombat V Vasárnap
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
ELTE Logo