03.24.
csütörtök
Tájékoztató a képzési programokról, témavezetésről, a hallgatók támogatásáról és a pályázati lehetőségekről
2022. március 24. 15:00
Online
Tájékoztató a képzési programokról, témavezetésről, a hallgatók támogatásáról és a pályázati lehetőségekről
2022. március 24. 15:00
Online
Global Competence Development in Hungarian EFL Classrooms and EFL Teacher Training: A Mixed-Methods Enquiry Across Two Contexts
2023. április 04. 14:00
ELTE BTK 1088 Budapest Múzeum krt. 4., A épület alagsor -150.
Practicum in Pre-service Teacher Education in Myanmar
2023. április 18. 10:00
ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27. 314-es terem
Exploring Hungarian Secondary School English Learners’ and Teachers’ Beliefs about Language Aptitude and Explicit–Implicit Learning Conducive to Success in English Learning: A Mixed Methods Inquiry
2023. május 19. 13:00
online
Zenei tevékenységek hatása a kognitív kontroll folyamatokra
2023. május 24. 16:00
online
Nemekkel kapcsolatos reprezentációk és neveléssel összefüggő értékpreferenciák vizsgálata óvodás gyermeket nevelő szülők körében - A Disney Hercegnő jelenség
2023. június 12. 10:00
online
The Role of Using Literature in EFL Classes for Developing English Majos University Students’ Critical Reading and Interpretation Skills: A Study of Perceptions and Practices
2023. június 13. 16:00
online
Exploring Hungarian Secondary School English Learners’ and Teachers’ Beliefs about Language Aptitude and Explicit–Implicit Learning Conducive to Success in English Learning: A Mixed Methods Inquiry
2023. június 21. 15:00
ELTE BTK 1088 Budapest Kerényi Károly terem, Múzeum krt. 4/F. földszint 1.
Pedagógusok gyermekfelfogása. Tanítók gyermekről vallott nézetei életpályájuk narratíváinak tükrében
2023. június 23. 11:00
ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27., 210-es terem
The Importance of Integrating Art-Based Methods in STEM Subjects
2024. január 10. 10:00
ELTE PPK 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. 302-es terem
Knowledge, Power and University: The Case of Albania
2024. január 16. 11:30
online
Applying the Backward Design Model in Teaching English as a Foreign Language: A Comparison of Teachers’ and Students’ Perceptions in Ecuador
2024. január 26. 15:00
online
A kreatív zenélés oktatása
2024. január 29. 11:00
ELTE PPK, 1075 Budapest Kazinczy u. 23-27. 203-as terem
The Case Of Creativity In English Teacher Education: The Teacher Educators’ Perspective At A Hungarian University
2024. január 30. 13:00
ELTE PPK, 1075 Budapest Kazinczy u. 23-27. 214-es terem
Fogyatékossággal élő emberek munkaerőpiaci részvételének kritikai diskurzuselemzése a hazai Emberi Erőforrás Tanácsadó (MA) képzésben
2024. január 30. 13:00
ELTE BGGYK, 1097 Budapest Ecseri út 3. földszint A/67-es terem
Foreign Language Learning at Home: a Mixed Methods Study of the Relationship Between Home Learning Experiences and Self-Regulated Language Learning in Hungary
2024. február 05. 10:00
ELTE BTK 1088 Budapest, Múzeum körút 4/A, fszt. 39. Kari Tanácsterem
Pedagógusok gyermekfelfogása – Tanítók gyermekekről vallott nézetei életpályájuk narratíváinak tükrében
2024. február 05. 10:00
online
A gerinc fiziológiás görbületeinek és funkcionális működésének prevenciós célú vizsgálata serdülő korú tanulók körében
2024. február 05. 10:00
online
The Development of Intercultural Competence in the English Major Programmes at a Hungarian University: A Case Study
2024. február 09. 10:00
online
Egy fogyatékos személyekkel kapcsolatos szemléletformáló program hatásának vizsgálata a Solomon-féle négycsoportos kísérleti elrendezés alkalmazásával
2024. február 12. 14:00
online
Effects of an Enriched Physical Education Program on Cognitive and Motor Performance in Children with Mild Intellectual Disabilities
2024. február 14. 15:00
online
The Development of Students' Cultural Diversity Awareness and Intercultural Communicative Competence in English Classes in an International School: A Case Study
2024. február 15. 15:00
ELTE BTK 1088 Budapest, Múzeum körút 4/A, alagsor -150. Doktori védések terme
Japán gyermek- és játékkultúrájának recepciótörténete Nyugaton – A japán baba fogadtatása nemzetközi és hazai példákon keresztül
2024. február 28. 09:00
1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27 312-es terem
Pedagógusok lelki egészségnek vizsgálata változó körülmények közepette – a Sars-Cov-2 vírus által előidézett közoktatási helyzet bemutatása tükrében
2024. március 01. 14:00
online
Alternative Assessment Methods in English as a Foreign Language and in English Medium Content Classes in Hungarian Public Secondary Schools
2024. március 11. 18:00
ELTE BTK 1088 Budapest, Múzeum körút 4/A, fszt. 39. Kari Tanácsterem
Az értelmes életre nevelés koncepciója az ezredforduló nevelésfilozófiai antropológiáinak tükrében
2024. március 12. 11:00
ELTE PPK 1075 Budapest Kazinczy u. 23-27. fsz. 4-es terem
Tájékoztató a képzési programokról, témavezetésről, a hallgatók támogatásáról és a pályázati lehetőségekről.
2024. április 10. 13:00 - 14:30
ELTE PPK fszt. 4-es terem
Távol-Keleti hatások életreform és reformpedagógiai vonatkozásai a huszadik század első felében
2024. április 18. 11:00
ELTE PPK, 1075 Budapest Kazinczy u. 23-27. 303-as terem
A vizuális média és a STEAM modell szerinti tartalmi integráció alkalmazási lehetőségei a Vizuális Kultúra tanításában
2024. április 19. 10:00
ELTE PPK 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. 304-es terem
Continuing Professional Development Practices of TVET Teachers in Kenya
2024. április 26. 10:00
ELTE PPK 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. 203-as terem
The Hungarian language as a mediator for international students' cultural integration
2024. április 29. 09:30
online
A többségi tanárok lehetőségei a fogyatékossággal élő emberekkel kapcsolatos szemléletformálásban: tanterv, tankönyvek és tanárképzés
2024. május 02. 14:00
1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27. 415. terem
Az osztatlan testnevelő tanár szakos hallgatók sport, tanulási és tanári pályamotivációjának vizsgálata
2024. július 05. 09:00
online, Teams