A Kognitív Fejlődés és Oktatás Kutatócsoport fontos publikációja

Megjelent a Kognitív Fejlődés és Oktatás Kutatócsoport (KFO, Neveléstudományi Intézet) új publikációja a Journal of Early Childhood Literacy folyóiratban, amely négy ország kutatóinak kooperációjából született, Takács Zsófia közreműködésével.

A gyerekeknek szóló tabletes applikációk piacát hasonlították össze Hollandiában, Törökországban, Görögországban és Magyarországon. Az eredmények szerint meglepően alacsony számban szerepelnek a legnépszerűbb applikációk listáin helyi nyelven elérhető appok, amely szám Magyarországon volt a legalacsonyabb. Ez a trend veszélyes lehet a gyerekek nyelvi fejlődésére, figyelembe véve a növekvő tablethasználatot. Az appfejlesztők figyelmét szeretnék erre felhívni a kutatók.

A cikk ITT olvasható. 

2018.01.19.