Tanulmányi ügyek
   

Tájékoztatók, űrlapok

Az Egyetemen a tanulmányi ügyek legnagyobb részét a hallgatóknak elektronikusan kell intézniük, de természetesen van néhány olyan is, amelyeket személyesen kell lebonyolítani.

Az elektronikusan intézendő feladatok legnagyobb részét magában a tanulmányi rendszerben, a Neptunban kell elvégezni, ilyen például a félévenkénti regisztráció (bejelentés), a tárgyfelvétel, a vizsgajelentkezés, bizonyos személyes adatok megváltoztatása, a pénzügyi teendők figyelemmel kísérése, pénzbefizetés stb. Az oldalsó menüpontokban található Általános tanulmányi ügyek és a Szakirányválasztás, specializációk választása tájékoztató anyagaival többek között a tanulmányi rendszerben való eligazodást kívánjuk segíteni, illetve az ottani feladatokhoz nyújtunk háttér információkat.

Az elektronikusan intézendő ügyek másik része a Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Irodához kapcsolódik, itt lehet például a tanulmányi rendszerhez szükséges jelszót igényelni, vagy az elfelejtett jelszó helyet újat generálni, vagy itt lehet a külön dokumentummal igazolandó személyes adatokat módosítani, illetve tájékozódni a Neptunban elvégzendő legfontosabb feladatok időszakairól. A befizetésekkel kapcsolatos ügyintézés nagy része is itt zajlik, például itt lehet elektronikus ügyet indítani a gyűjtőszámlával kapcsolatos problémák kezelésére, ezért mindenképpen ajánljuk, hogy látogassanak el Q-térbe is.

A hallgatóknak ugyanakkor vannak egyéb ügyei is, amelyek csak részben, vagy egyáltalán nem (pl. szakdolgozat) kapcsolódnak az elektronikus ügyintézéshez. Ezekhez a Pedagógiai és Pszichológiai Karon használatos információkat, űrlapokat a további almenükben tettük közzé.

Portálkezelői menü Tartalom módosításaUtolsó módosítás dátuma: 2017.03.16.
Eseménynaptár
Előző hónap a naptárban 2017 augusztus Következő hónap a naptárban
H Hétfő K Kedd Sz Szerda Cs Csütörtök P Péntek Sz Szombat V Vasárnap
31 1 2 3 4
7 8 9 10 11
14 15 16 17 18
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
ELTE Logo