Műhelyviták (2024)
Név |
Időpont és helyszín | Témavezető |
Hurtik-Tóth Enikő |
Időpont: Helyszín: |
Prof. Dr. Tóth László Heszteráné Dr. Ekler Judit |
Gulya Nikoletta |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Fehérvári Anikó |
A többségi tanárok lehetőségei a fogyatékossággal élő emberekkel kapcsolatos szemléletformálásban: tanterv, tankönyvek és tanárképzés |
||
Tatjana Stamenkovska |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Győri János |
The Hungarian language as a mediator for international students' cultural integration | ||
Klima Gábor |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Kárpáti Andrea |
A vizuális média és a STEAM modell szerinti tartalmi integráció alkalmazási lehetőségei a Vizuális Kultúra tanításában |
||
Földiné Irtl Melinda |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Németh András |
Távol-Keleti hatások életreform és reformpedagógiai vonatkozásai a huszadik század első felében | ||
Juhász Rebeka |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Kiss-Geosits Beatrix Dr. Bárdos György |
Pedagógusok lelki egészségnek vizsgálata változó körülmények közepette – a Sars-Cov-2 vírus által előidézett közoktatási helyzet bemutatása tükrében |
||
Szigethy Mónika |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Ihász Ferenc |
A gerinc fiziológiás görbületeinek és funkcionális működésének prevenciós célú vizsgálata serdülő korú tanulók körében |
||
Vilijem Kurtulaj |
Időpont: Helyszín: |
Halász Gábor |
Knowledge, Power and University: The Case of Albania | ||
Nicole Kasbary |
Időpont: Helyszín: |
Novák Géza Máté |
The Importance of Integrating Art-Based Methods in STEM Subjects |