Műhelyviták (2024)

Név |
Időpont és helyszín | Témavezető |
Byambasuren Nyamkhuu |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Czabaji Horváth Attila |
The implementation of English curriculum in upper-secondary schools in Mongolia | ||
Cserti-Szauer Csilla |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Bánfalvy Csaba |
Az egész életutat támogató pályaorientáció mint empowerment tevékenység. Intellektuális fogyatékossággal élő tanulók lehetőségei a hazai iskolarendszerben |
||
Adrian Estrela Pereira |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Mészáros György |
Khaing Phyu Htut |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Halász Gábor |
Impact of Covid19, political change and tensions on a foreign aid dependent teacher education (TE) reform project in Myanmar & views on aid effectiveness |
||
Tánczos Zoltán |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Gősi Zsuzsanna |
A munkahelyi egészségfejlesztés és egészségmagatartás változásai a pandémia hatására egy nagyvállalatnál | ||
Pálvölgyi Lajos |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Nahalka István Dr. Borbély-Pecze Tibor Bors |
Pályaedukációs tanulási program hatásvizsgálata gimnáziumban | ||
Farkas Árpád |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Illés Éva |
The Pragmatics of English as a Lingua Franca in an International University Context: An Exploratory Study of Language Use From Multiple Perspectives |
||
Szabella Olivér |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Gősi Zsuzsanna |
A fizikai aktivitás és az e-sport teljesítmény kapcsolata | ||
Tóth Dávid Zoltán |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Gősi Zsuzsanna |
A magyarországi sportvállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatásai - A sportvállalat társadalmi felelősségvállalásának hatásai a sportoló ifjúságra |
||
Hurtik-Tóth Enikő |
Időpont: Helyszín: |
Prof. Dr. Tóth László Heszteráné Dr. Ekler Judit |
Az osztatlan testnevelő tanár szakos hallgatók sport, tanulási és tanári pályamotivációjának vizsgálata |
||
Galambos Katalin |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Zászkaliczky Péter |
A társadalmi vállalkozások magyarországi evolúciója | ||
Selma Boz |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Marton Klára |
Working Memory Training: Cognitive and Mathematical Implications in School-Age Children |
||
Daru Andrea |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Németh András |
Életreform, zene- és művészetpedagógiai reformok a 20. század elején, különös tekintettel Bartók Béla munkásságára |
||
Nagy-Kolozsvári Enikő |
Időpont Helyszín: |
Dr. Győri János |
A gyermekirodalom alkalmazása az angol mint idegen nyelv oktatásában a kárpátaljai magyar tannyelvű iskolákban |
||
Hornyák-Kövi Franciska |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Fábri György |
Kulturális sokszínűség a felnőttkori tanulásban | ||
Vincze Györgyi |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Czabaji Horváth Attila |
Pedagógusok vélekedései az erkölcsi ítéletalkotásról | ||
Assel Csonka-Stambekova |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Csizér Katalin Dr. Varga Attila |
The role of families and language school teachers in supporting student learning and maximising english language teacher effectiveness in Hungary, Kazakhstan, and Poland: mixed methods studies |
||
Aye Aye Myint Lay |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Keczer Gabriella |
Developing a Performance Appraisal Framework for Teacher Educators in Myanmar Universities of Education |
||
Takácsné Kárász Judit |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Nahalka István Dr. Széll Krisztián |
Adaptív teljesítménymérési algoritmusok kidolgozása az Országos kompetenciamérés adatainak felhasználásával |
||
Gulya Nikoletta |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Fehérvári Anikó |
A többségi tanárok lehetőségei a fogyatékossággal élő emberekkel kapcsolatos szemléletformálásban: tanterv, tankönyvek és tanárképzés |
||
Tatjana Stamenkovska |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Győri János |
The Hungarian language as a mediator for international students' cultural integration | ||
Klima Gábor |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Kárpáti Andrea |
A vizuális média és a STEAM modell szerinti tartalmi integráció alkalmazási lehetőségei a Vizuális Kultúra tanításában |
||
Földiné Irtl Melinda |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Németh András |
Távol-Keleti hatások életreform és reformpedagógiai vonatkozásai a huszadik század első felében | ||
Juhász Rebeka |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Kiss-Geosits Beatrix Dr. Bárdos György |
Pedagógusok lelki egészségnek vizsgálata változó körülmények közepette – a Sars-Cov-2 vírus által előidézett közoktatási helyzet bemutatása tükrében |
||
Szigethy Mónika |
Időpont: Helyszín: |
Dr. Ihász Ferenc |
A gerinc fiziológiás görbületeinek és funkcionális működésének prevenciós célú vizsgálata serdülő korú tanulók körében |
||
Vilijem Kurtulaj |
Időpont: Helyszín: |
Halász Gábor |
Knowledge, Power and University: The Case of Albania | ||
Nicole Kasbary |
Időpont: Helyszín: |
Novák Géza Máté |
The Importance of Integrating Art-Based Methods in STEM Subjects |