Műhelyviták (2024)

2023.12.13.
Műhelyviták (2024)

Név

Időpont és helyszín Témavezető
Hurtik-Tóth Enikő

Időpont: 
2024. július 5. 09.00

Helyszín: 
online, Teams

Prof. Dr. Tóth László
Heszteráné Dr. Ekler Judit 

Az osztatlan testnevelő tanár szakos hallgatók sport, tanulási és tanári pályamotivációjának vizsgálata

Gulya Nikoletta 

Időpont:
2024. május 02. 14.00

Helyszín:
1075 Budapest, Kazinczy utca 23-27. 415. terem

Dr. Fehérvári Anikó
A többségi tanárok lehetőségei a fogyatékossággal élő emberekkel kapcsolatos
szemléletformálásban: tanterv, tankönyvek és tanárképzés
Tatjana Stamenkovska

Időpont: 
2024. április 29. hétfő 09.30

Helyszín: 
online, Teams

Dr. Győri János
The Hungarian language as a mediator for international students' cultural integration

Klima Gábor

Időpont:
2024. április 19. 10.00

Helyszín:
ELTE PPK Kazinczy u. 23-27. 304-es terem

Dr. Kárpáti Andrea
A vizuális média és a STEAM modell szerinti tartalmi integráció alkalmazási lehetőségei
a Vizuális Kultúra tanításában

Földiné Irtl Melinda

Időpont:
2024. április 18. 11.00

Helyszín:
ELTE PPK, Kazinczy u. 23-27. 303-as terem

Dr. Németh András
Dr. Birtalan Ágnes

Távol-Keleti hatások életreform és reformpedagógiai vonatkozásai a huszadik század első felében

Juhász Rebeka

Időpont:
2024. március 1. 14.00

Helyszín:
online, Teams

Dr. Kiss-Geosits Beatrix
Dr. Bárdos György
Pedagógusok lelki egészségnek vizsgálata változó körülmények közepette – a Sars-Cov-2
vírus által előidézett közoktatási helyzet bemutatása tükrében

Szigethy Mónika

Időpont:
2024. február. 5. hétfő, 10 óra

Helyszín:
online, Teams

Dr. Ihász Ferenc
Heszteráné Dr. Ekler Judit

A gerinc fiziológiás görbületeinek és funkcionális működésének
prevenciós célú vizsgálata serdülő korú tanulók körében
Vilijem Kurtulaj 

Időpont: 
2024. január 16. 11.30

Helyszín: 
online, Teams

Halász Gábor
Knowledge, Power and University: The Case of Albania
Nicole Kasbary

Időpont: 
2024. január 10. 10.00

Helyszín: 
ELTE PPK
1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. 302-es terem

Novák Géza Máté
The Importance of Integrating Art-Based Methods in STEM Subjects