Doktori védések - 2017
2017.09.15.

Név | A védés dátuma és helyszíne | Témavezető | Tézisek (magyarul) | Tézisek (angolul) |
---|---|---|---|---|
Nagyné Hegedűs Anita |
2017.09.26. 16:00
ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. 115.
|
Győri János
|
Tézisek | Theses |
Az énhatékonyság vizsgálata tipikus fejlődésű és intellektuális képességzavart mutató tanulók körében | ||||
Sulykos István |
2017. 09. 19. 11:00
MTA TTK, 1117 Budapest, Magyar tudósok körútja 2. földszinti előadóterem
|
Czigler István
|
Tézisek | Theses |
Visual mismatch negativity to elementary stimulus features | ||||
Schrankó Péter |
2017.09.06. 14:00
ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. 203. terem
|
Fábri György
|
Tézisek | Thesis |
A tanító-tanuló szervezet szinergiáinak modell- és hatékonyság-vizsgálata | ||||
Csapóné Ferenczi Szilvia Györgyi |
2017.06.09. 14:00
ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. 115. terem
|
Kalmár Magda
|
Tézisek | Thesis |
Koraszülött kisgyermekek temperamentumának alakulása | ||||
Elekes Fruzsina |
2017.06.08. 10:00
ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. 214.
|
Király Ildikó
|
Tézisek | Thesis |
Evidence for the spontaneous monitoring of the co-actor’s focus of attention during live social interactions: A novel form of perspective taking? | ||||
Nagygyörgy Katalin
|
2017.05.25. 10:30
ELTE PPK, 1064 Budapest, Izabella u. 46. 405. terem
|
Demetrovics Zsolt, Felvinczi Katalin
|
Tézisek | Thesis |
Az onlinejáték-típusok motivációs háttere | ||||
Fejesné Mervó Barbara |
2017.05.15. 10:00
ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. 217. terem
|
Demetrovics Zsolt, Felvinczi Katalin
|
Tézisek | Thesis |
Harm Reduction Interventions Targeting Recreational Drog Use | ||||
Kádi Anna
|
2017.02.16. 10:00
ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. 217. terem
|
Faragó Klára
|
Tézisek | Thesis |
Szervezeti kockázatvállalás és sikeresség összefüggései a szervezetpszichológia nézőpontjából | ||||
Török Réka |
2017.02.20. 14:30
ELTE PPK, 1075 Budapest, Kazinczy u. 23-27. 203. terem
|
Kiss István
|
Tézisek | Thesis |
A pályadöntési énhatékonyság sajátosságai és változási mintázatai sajátos nevelési igényű és tipikus fejlődésű középiskolások körében |