Elfogadás és együttműködés az iskolákban – feladatok és dilemmák

Hogyan támogathatja a tanulók inklúzióját (befogadását, elfogadását) a pedagógusok együttműködése? Erre a kérdésre keresi a választ az ELTE PPK Neveléstudományi Intézete részvételével megvalósuló „PROMISE - Promoting Inclusion in Society through Education: Professional Dilemmas in Practice” című Erasmus+ projekt, amely hét szervezet együttműködésével valósul meg.

A résztvevők:

  • Leeds Beckett University, UK (Lead Partner)
  • Eötvös Loránd University, Hungary (ELTE)
  • National Education Institute, Slovenia (ZRSS)
  • PLATO Research Institute, University of Leiden, Netherlands (PLATO)
  •  University of Aberdeen, UK (UNIABDN)
  • Fontys University of Applied Sciences, Netherlands (FONTYS)
  • Staatliche Seminar für Didaktik und Lehrerbildung, Tübingen, Germany (SSDL)

A partnerek az Európai Tanárképzők Szövetsége (ATEE) Pedagógusok Tanulása Kutatócsoportján keresztül kapcsolódnak egymáshoz, a kutatócsoportról bővebben itt olvashat.

A 2018-2021 között zajló projekt során a résztvevők olyan, továbbképzésben használható képzési programot fejlesztenek ki és valósítanak meg, mely az iskolai szereplők szakmai együttműködését támogatja. A tervezett továbbképzési progrm várhatóan megjelenik az ELTE PPK továbbképzési kínálatában is. A projektben a Neveléstudományi Intézetből Kopp Erika (témavezető), Kálmán Orsolya, Horváth László, Rapos Nóra és Szivák Judit vesz részt.

 

2018.12.18.